این محصول شامل دو بخش عضویت سازمانی و باشگاه هواداری است:
عضویت سازمانی: در این بخش از محصول چرخه کامل عضویت سازمانی از ثبت نام، پرداخت حق عضویت و صدور کارت سازمانی و … پوشش داده شده است.
باشگاه هواداری: این سامانه با استفاده از یک سری از المانهای شناسایی از جامعه هدف، از قبیل شماره عضویت، شماره تلفن همراه، شماره کارت، ایمیل و … با استفاده از بستر اینترنت و SMS از طریق ابزارهایی از قبیل لپ تاپ، موبایل، تبلت و در بعضی از سرویسها حتی از طریق کارتهای هوشمند با کمک داده کاوی بر روی فاکتورهای مشخص از تاریخچه عملکرد مشتری، سیستم پشتیبان تصمیم گیری برای صاحبان کسب و کار ایجاد می‏کند تا از طریق مشوق های مالی و شبه مالی و غیر مالی (تعدادی، حجمی، زمانی، مکانی، پروفایلی) به ارائه سرویسهای هوشمند، هدفدار، هدایت شده و هدفمند به مخاطبان خود بپردازد.
انواعی از سرویسهای قابل ارائه به شرح ذیل می باشد:
• سرویسهای ورزشی و تفریحی
• سرویسهای فرهنگی و هنری
• سرویسهای آموزشی
• سرویسهای اقامت و سفر
• سرویسهای بهداشت و سلامت
• سرویسهای حمل و نقل
• سرویسهای رستوران و ….